أحمى نفسك من السرقه فى الماركت

بسم الله الرحمن الرحيم 
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته






دلوقت يجماعة فى ناس كتير بتتعرض للسرقة فى الماركت وهى عن طريق التريد
اولا هقلكوا على اللى حصل معايا ويريت تحموا نفسكوا من الموضوع دة

انا يجماعة كنت حاطط دبى ب17 مليون ام جى واحد قلى ب20 مليون بصراحة انا اتفاجئت
طبعا ممكن ناس كتير تقولوا ماشى ويتريدو على طول بصوا بقى انا بصراحة شكيت
فقلتلوا اشتريها من الشوب ب17 مليون قلى لا وراح ماشى
وبعد بحوث كتير اكتشفت ان فى برامج اجنبية عبارة عن فلوس وهمية وكبسات وهمية
ودى بتخلى الفلوس او الكبس يظهر للواحد فيدوس اقبل على طول وميجيش حاجة
واحد يقولى طب ازاى نحمى نفسنا من الموضوع دة اقولو متبعش حاجة برا الشوب خالص
اى حد عايز حاجة قولو اشتريها من الشوب عاجبك اشترى مش عاجبك خلاص
وبجد يريت كل الناس اللى تشوف الموضوع تقول لكل اصحبهم اللى بيلعبوا كونكر
لان الحكاية دى انتشرت كتير اوى فى بعض السرفرات 




اتمنى اكون وفقت فى شرح هذا الدرس بطريقة مبسطه ، فان اصبت فمن الله وان أخطأت فمن نفسي والشيطان .
وانتظروني مع المفاجئات القادمه باذن الله راح تعجبكم
أصدقاء(تطوير ويب)
تعليقات Facebook
0تعليقات Blogger

لا توجد تعليقات على موضوع "أحمى نفسك من السرقه فى الماركت"

إرسال تعليق

التعليقات متاحه لمستخدمي حساب جوجل فقط.ولاضافة كود: أستعن بهذه الأداة السريعة Encode/HTML .